Reparaties & garantie
Problemen met je aangekochte smartphone of tablet? Dan is het belangrijk om te weten of dit binnen of buiten de garantie valt. Voor zaken binnen garantie (standaard 2 jaar, wettelijk vastgelegd), sturen wij je product voor je op naar de fabrikant. Soms hebben we reeds gereparareerde of refurbishde toestellen liggen, die we dan direct voor je kunnen omruilen. Natuurlijk altijd in samenspraak.
Valt het probleem buiten de garantie, dan staan we natuurlijk ook voor je klaar. Herstellingen buiten de garantieperiode of bij val-, stoot- of waterschade worden in samenwerking met onze partner ThePhoneLab hersteld.
Nooit meer zonder telefoon
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om een bruikleen telefoon te huren. Zo kun je perfect de reparatieduur van jouw geliefde smartphone overbruggen. Is jouw telefoon aan reparatie toe en wil je gebruik maken van onze bruikleen service? Laat het ons weten door eerst je reparatie bij ons aan te melden via onderstaand formulier. Of stuur ons een e-mail!
Problemen binnen de garantieperiode
De standaard garantieperiode op alle elektronica voor consumenten in Nederland is 2 jaar na aankoopdatum. Heb je binnen deze periode problemen met je aankoop? Dan stuur je ons een bericht onderaan deze pagina of gebruik de 'Contact' sectie bovenaan.
We zullen eerst kijken of we het probleem via e-mail, chat, Whatsapp of telefonisch samen met jou kunnen oplossen. In veel gevallen helpt het om de boel opnieuw op te starten, updates te installeren of te resetten/naar fabrieksinstellingen te zetten. Of probeer toch eens een andere oplader of adapter. Sommige problemen lijken misschien op hardware issues, maar zijn het niet. Hardware en software (en firmware) liggen heel dicht tegen elkaar. Weet dat je namelijk enkel garantie kunt claimen op hardware defecten en dat onze leveranciers en de fabrikant onderzoekskosten kunnen doorrekenen als het geen hardware probleem blijkt te zijn. Om dit en weken wachten te voorkomen, controleren wij ook altijd eerst je product voordat wij deze weer doorsturen.
Blijkt het zo te zijn dat het probleem inderdaad op te lossen was door onze raad op te volgen (bijvoorbeeld door een andere oplader te gebruiken of je telefoon naar fabrieksinstellingen te zetten), dan rekenen wij 20 euro voor de verwerking van je garantieclaim. Dit dekt onder andere het aangetekend of verzekerd heen en weer versturen wat eigenlijk niet nodig was geweest.
Lijkt het product echt onderhevig aan hardwareproblemen, dan sturen wij je een retourlabel om je defecte apparaat naar ons op te sturen. We werken samen met een aantal grote leveranciers in en daardoor kunnen wij via die weg je product bij de fabrikant zelf laten herstellen.
Maak een backup van je gegevens en zorg ervoor dat je het apparaat naar de fabriekinstellingen zet, voor zover dat dit mogelijk is.
Probeer het zeker even uit of laat het ons weten als je hulp nodig hebt. We staan voor je klaar.
Het is voor garantiegevallen trouwens belangrijk dat je apparaat geen val-, stoot- en/of waterschade heeft. Dit is uitgesloten van garantie. Je kunt dan het best contact opnemen met je verzekeraar en onze partner ThePhoneLab voor een offerte om de boel te laten herstellen. Ook hier geldt dat we bij een ongeldige garantieclaim 20 euro in rekening brengen mits deze naar ons wordt opgestuurd.
ThePhoneLab
Wij werken samen met ThePhoneLab voor al jouw smartphone, tablet en zelfs laptop reparaties. Alles wat je bij ons hebt gekocht en buiten garantie defect geraakt, laten we door hen reparareren.
ThePhoneLab repareert allerlei merken, zoals Apple, Samsung, OPPO, OnePlus, Xiaomi, Google, Nokia, Huawei en nog veel meer. Verder krijg jij levenslange garantie op de werking van het vervangen onderdeel (m.u.v. val-, stoot- en waterschade).

Je kunt altijd starten met een kosteloze diagnose: de specialisten van ThePhoneLab kijken nauwkeurig wat er met je toestel aan de hand is en wat de kosten zouden zijn om dit te herstellen. Jij beslist of je overgaat op reparatie. Wil je dat niet, dan betaal je niets.
Ze voorzien scherm reparaties, camera reparaties, batterij vervangen en het vervangen van de achterkant, tot aan oplaadpoort reparaties, Face-ID reparaties en zelfs complexe moederbord reparaties.
De meeste herstellingen worden binnen 30 minuten uitgevoerd en mocht het niet te herstellen zijn, dan moet jij niet betalen (no cure, no pay).
Natuurlijk ben je ook zelf bij ThePhoneLab welkom voor je reparaties. Ze hebben namelijk 7 fysieke winkellocaties in Nederland. Je kunt bij hen binnenwandelen zonder afspraak.

De 5 beloftes van ThePhoneLab
ThePhoneLab hanteert de volgende 5 beloftes voor jouw als klant:
1. 30 minuten service
2. Levenslange garantie
3. iPhone schermen laagsteprijsgarantie
4. Zeker van je data
5. No cure, no pay.
Jij tevreden, wij tevreden
ThePhoneLab heeft meer dan 8000 reviews met een gemiddelde klanttevredenheidscijfer van een 9,5! Dat maakt hen onze ideale partner, omdat we samen van mening zijn dat klanttevredenheid bovenaan staat. Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Reparatie aanmelden
Meld via onderstaand formulier je reparatie aan, of contacteer ons direct per e-mail of Whatsapp.
Vul je gegevens in en vertel ons wat voor problemen je ondervindt of reparatie je wilt laten uitvoeren.