Reparaties & garantie

Problemen met je aangekochte smartphone of tablet? Dan is het belangrijk om te weten of dit binnen of buiten de garantie valt. Voor zaken binnen garantie (standaard 2 jaar, wettelijk vastgelegd), sturen wij je product voor je op naar de fabrikant. Soms hebben we reeds gereparareerde of refurbishde toestellen liggen, die we dan direct voor je kunnen omruilen. Natuurlijk altijd in samenspraak.

Valt het probleem buiten de garantie, dan staan we natuurlijk ook voor je klaar. Herstellingen buiten de garantieperiode of bij val-, stoot- of waterschade worden in samenwerking met onze partner ThePhoneLab hersteld.

Problemen binnen de garantieperiode

De standaard garantieperiode op alle elektronica voor consumenten in Nederland is 2 jaar na aankoopdatum. Heb je binnen deze periode problemen met je aankoop? Dan stuur je ons een bericht onderaan deze pagina of gebruik de 'Contact' sectie bovenaan.

Wij sturen je een retourlabel om je defecte apparaat naar ons op te sturen en wij checken deze voordat we deze naar de fabrikant toesturen. We werken samen met een grote leverancier in Duitsland en daardoor kunnen wij via die weg je product bij de fabrikant zelf laten herstellen.

Maak een backup van je gegevens en zorg ervoor dat je het apparaat naar de fabriekinstellingen zet, voor zover dat dit mogelijk is.

Soms is een probleem ook te verhelpen door zelf het apparaat naar de fabriekinstellingen te zetten of een update uit te voeren. Probeer het zeker even uit of laat het ons weten als je hulp nodig hebt.

Het is voor garantiegevallen trouwens belangrijk dat je apparaat geen val-, stoot- en/of waterschade heeft.

ThePhoneLab

Wij werken samen met ThePhoneLab voor al jouw smartphone, tablet en zelfs laptop reparaties. Alles wat je bij ons hebt gekocht en buiten garantie defect geraakt, laten we door hen reparareren.

ThePhoneLab repareert allerlei merken, zoals Apple, Samsung, OPPO, OnePlus, Xiaomi, Google, Nokia, Huawei en nog veel meer. Verder krijg jij levenslange garantie op de werking van het vervangen onderdeel (m.u.v val-, stoot- en waterschade).

ThePhoneLab - reparaties

Je kunt altijd starten met een kosteloze diagnose: de specialisten van ThePhoneLab kijken nauwkeurig wat er met je toestel aan de hand is en wat de kosten zouden zijn om dit te herstellen. Jij belist of je overgaat op reparatie. Wil je dat niet, dan betaal je niets.

Ze voorzien scherm reparaties, camera reparaties, batterij vervangen en het vervangen van de achterkant, tot aan oplaadpoort reparaties, Face-ID reparaties en zelfs complexe moederbord reparaties.

De meeste herstellingen worden binnen 30 minuten uitgevoerd en mocht het niet te herstellen zijn, dan moet jij niet betalen (no cure, no pay).

Natuurlijk ben je ook zelf bij ThePhoneLab welkom voor je reparaties. Ze hebben namelijk 7 fysieke winkellocaties in Nederland. Je kunt bij hen binnenwandelen zonder afspraak.

ThePhoneLab - 5 beloftes

De 5 beloftes van ThePhoneLab

ThePhoneLab hanteert de volgende 5 beloftes voor jouw als klant:

1. 30 minuten service

2. Levenslange garantie

3. iPhone schermen laagsteprijsgarantie

4. Zeker van je data

5. No cure, no pay. 

Jij tevreden, wij tevreden

ThePhoneLab heeft meer dan 7000 reviews met een gemiddelde klanttevredenheidscijfer van een 9,5! Dat maakt hen onze ideale partner, omdat we samen van mening zijn dat klanttevredenheid bovenaan staat. Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Reparatie aanmelden

Meld via onderstaand formulier je reparatie aan, of contacteer ons direct per e-mail of Whatsapp.

Vul je gegevens in en vertel ons wat voor problemen je ondervindt of reparatie je wilt laten uitvoeren.

Contactinformatie