Contact, klachten & retourinformatie
Openingstijden
Webshop: 24/7 geopend.
We hebben geen bezoek adres.
Bel ons op, stuur een e-mail of bericht via Whatsapp of gebruik het contact formulier onderaan deze pagina om met ons in contact te komen. We reageren zo snel mogelijk.

Contact
Vul het formulier onderaan deze pagina in om met ons in contact te komen. We helpen je graag bij vragen over je (toekomstige) bestelling. Ook mag je e-mailen, bellen of Whatsappen.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Een foutje is zo gemaakt en daarom willen wij u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
klacht@overnighttelecom.nl
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen, zie:
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr.) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourbeleid
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden, inclusief alle bijgeleverde accessoires.
Wanneer u het aangekochte product een tijdje in gebruik heeft en problemen ervaart, kunt u ons dit laten weten via Reparaties & garantie. Aangezien u het product gebruikt heeft, is de afkoelingsperiode van 14 dagen verstreken, maar natuurlijk kijken we graag samen met jou naar een passende oplossing.
Je ontvangt na goedkeuring van ons een retourlabel, waarbij de zending ook naar waarde is verzekerd. We vragen je alleen nog om je product goed te verpakken.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Om een bestelling te retourneren, verzoeken wij u contact met ons op te nemen door het formulier op deze pagina in te vullen en te verzenden.
Mocht het om een defect gaan dat onder garantie hersteld of vervangen kan worden, laat ons dan zeker even weten wat er mis is en hoe we dit zelf kunnen reproduceren.
Neem contact met ons op
Heb je gewoon een vraag of ben je toch niet tevreden van je aankoop? Of is er iets defect en wil je garantie claimen? Vul dan onderstaand formulier in. Bellen, Whatsappen of e-mailen mag ook. Geef wel even je bestelnummer door als je deze hebt, dan kunnen we je sneller helpen.
Contactformulier
Correspondentieadres
Overnight Telecom.nl
Hoofdstraat 14
4564AP, Sint Jansteen
Nederland
Dit is enkel een correspondentieadres en geen bezoekadres.
Contactinformatie
Bedrijfsinformatie
KvK nummer: 68550340
BTW nummer: NL002236988B16